پاکستان ایشیا میں 5 جی متعارف کرنے والا پہلا ملک بن گیا

0
464

پاکستان نے ملک میں کامیابی کے ساتھ 5 جی نیٹ ورک کا تجربہ کیا ہے ، اور توقع کی جارہی ہے کہ یہ خدمت اگلے سال کے شروع تک دستیاب ہوجائے گی ، چائنا موبائل کی ملکیت میں ایک پاکستانی موبائل ڈیٹا نیٹ ورک آپریٹر سی ایم پیک لمیٹڈ ، جو زونگ کے نام سے مشہور ہے۔ اس نے جمعرات کو اسلام آباد میں سینئر سرکاری عہدیداروں اور ٹیلی کام کے ایگزیکٹوز کی موجودگی میں 5 جی ٹیسٹ کئے۔

زونگ کے چیئرمین ، اور سی ای او وانگ ہوا نے اس تقریب میں کہا ، “زونگ پاکستان میں 5 جی آزمائشی کامیابی سے انجام دینے والا پہلا آپریٹر بن گیا ہے اور یہ کمپنی کے لئے ایک اور سنگ میل ہے۔”

زونگ ، پاکستان میں فور جی سروس کا سرخیل ، جون کے اختتام تک 34.71 ملین موبائل فون صارفین کے ساتھ تین ٹیلی کام سروس فراہم کرنے والوں میں شامل ہے۔ اس نے 13 ملین 4 جی سے زیادہ صارفین اور 12،000 4 جی سائٹوں کے ساتھ پاکستان کا سب سے بڑا نیٹ ورک قائم کیا ہے۔

جولائی میں ، پاکستان ٹیلی مواصلات اتھارٹی نے 5 جی وائرلیس نیٹ ورک ٹرائلز کا اشتہار جاری کیا تھا۔ توقع ہے کہ ٹیلی کام ریگولیٹر سال کے آخر تک 5 جی لائسنس جاری کرے گا جس سے ملک میں موبائل سیلولر مواصلات کی 5 ویں جنریشن سروس شروع کرنے کی راہ ہموار ہوگی جو جون 2019 تک مجموعی طور پر 161 ملین سے زیادہ صارفین کی خدمت میں ہے۔

صنعت کے ذرائع کے مطابق ، پاکستان میں 5 جی سروس موجودہ سطح سے 100 گنا تیز ہوگی جبکہ نیٹ ورک ملک میں دستیاب براڈ بینڈ کنیکشن سے 10 گنا زیادہ تیز ہوگا۔ 5 جی ہوم راؤٹرز کی رفتار 4 گیگا بائٹ فی سیکنڈ میں ریکارڈ کی گئی ہے ، اس کا مطلب ہے کہ وہ 50 جی بی کی فائل کو صرف دو منٹ میں ڈاؤن لوڈ کرسکتی ہے۔

5G سے پاکستان میں صحت کی دیکھ بھال ، زراعت اور تعلیم جیسے اہم شعبوں میں انقلاب لانے کی امید ہے۔

اس سے پاکستان کی معاشی تبدیلی ، معاشرتی ترقی اور نمایاں تفریح ​​کی نئی راہیں پیدا ہوں گی۔

LEAVE A REPLY